Blog sobre recuperació de bicicletes clàssiques, història, restauració, documentació...


25 de maig 2010

- BH mod. 4-650































































Vet aquí una 4-650, el model més retro/clàssic del catàleg BH de principis dels 80. Amb el cuadre curvat i el protector de cadena rollo cadillac . En el catàleg surt en color negre, amb "proteje-faldas-trasero" i un seient diferent.

Com que havia perdut el parafang davanter vaig optar per deixarla sense, així ha quedat més lleugera... no tant iaia. Tampoc portava llum, ni fre a davant, però ara si, i també neumàtics nous de trinca.

Tenia bona salut i no ha costat molt deixar-la guapa. Una bici perfecte per passejar per l'estiu tranquil.

12 juny - avui ja és cap a Bcn a viure.
Els millors desitjos. Gràcies E.

4 comentaris:

  1. Qué bien trabajais :-) Vais a tener que escribir sobre cómo hacéis las cosas, porque bici que pasa por vuestras manos bici que queda como nueva.

    Por cierto, la Louison Bobet que os compré va de maravilla. Enhorabuena por vuestro trabajo.

    ResponElimina
  2. Impecable! com sempre , mestre...
    M'agrada molt la barreja de fré de varilles amb cable... Era així o es un invent teu???
    I la pintura???? Increíble!!!

    ResponElimina
  3. Hola Demimismo, gracias por tus elogios, y me alegro que la Louison Bobet esté feliz.
    Próximamente intentaré hacer una especie de reportaje de alguna restauración. Me parece buena idea.
    Saludos a las damas.

    Gràcies Reciclone, aquest sistema de fre el porten algunes BH d'aquella època, és així, no és pas invent meu! jejeje, va força bé, frena fort i és molt dosificable.
    La pintura és la de fàbrica. vaig netejar el dit de pols amb aigua i sabó, després la vaig abrillantar amb cera Krafft.
    Si que és un vermell potent!

    ResponElimina
  4. Me uno al comentario y a la solicitud de "demimismo". Tu trabajo (y el de Reciclone, que aprovecho que está presente) es increible!!... y un post con los pasos que seguis en vuestras reparaciones sería más que interesante. Siento mucha curiosidad en ver como devolveis paso a paso a estas bellezas de nuevo a la vida.
    Me apunto lo de la cera Krafft, que me puede ser muy útil en futuras reparaciones.

    ResponElimina