Blog sobre recuperació de bicicletes clàssiques, història, restauració, documentació...


18 de nov. 2010

BICINOVA BACK SHOP

Avui presento Bicinova Back Shop (la rebotiga, o trastienda, de Bicinova).
La idea de Bicinova és recuperar bicicletes senceres, però moltes de les peces que he anat recopilant en els darrers temps encara no formen part de cap bicicleta, ni grup, ni equip..., de manera que al mateix ritme de fer inventari, les aniré posant en aquest nou bloc, que serà com una estanteria pública, i si algú vol o necessita alguna d'aquestes peces les podrà comprar, o intercanviar per alguna altra peça de valor semblant si es dóna el cas.

Per començar m'he entretingut amb una bona quantitat de plats, aquesta és la raó del post anterior sobre el BCD. 
De mica en mica espero anar colocant tot el desordre material que tinc per casa. La idea és mostrar les peces molt "minimalísticament",  amb una font abundant d'etiquetes, de manera que es pugui investigar ràpidament si la peça buscada es troba al blog o no.
El blog estarà tot én anglès, també per simplificar i practicar l'idioma (que em convé), llevat de l'explicació sobre els pagaments, enviaments i condicions generals, que es troba a peu de pàgina traduït al català i castellà.
Com sempre la comunicació i comentaris és oberta a tothom.
Salut!

19 octubre 2011: el Bicinova Back Shop queda tancat ja que no tinc temps per mantenir-lo actualitzat i les peces que estan en venda ja les vaig pujant a ebay, que resulta molt més visible per a tothom. La idea era bona, però com tot, cal dedicar-hi temps i atenció.

7 comentaris:

  1. Hola, felicitats pel blog i per aquesta nova idea. En dic Enric i estic buscant un buje devanter campagnolo c record, a ser possible el "sheriff". Salut.

    ResponElimina
  2. Hola mestre. Jo t'ho posaré més difícil. Estic buscant uns "brake Hoods" per les meves manetes de fre DIA COMPE model Gran Compe. Aquestes estan bastant podrides. Saps si unes Campagnolo em podrien servir???
    Fins aviat Gran Guru!!!

    ResponElimina
  3. te envio foto en aquest enllaç http://routier67virtual.blogspot.com/2010/11/brake-hoods.html

    ResponElimina
  4. Hola Enric, moltes gràcies.
    No tinc cap "sheriff" però ja n'he vistos per ebay... són exclusivament de pista oi?
    Però t'agraeixo el comentari ja que la paraula Sheriff m'ha inspirat una bona idea...Je,je...si vols pots posar un comentari explicant bé el carret que busques: al BICINOVA SALOON. S'acaba d'ignaugurar.
    Tu també Lluís. No sé si podrien anar bé unes campagnolo però lo seu és buscar unes originals. A veure si hi ha sort.

    ResponElimina
  5. Hola, torno a ser l'Enric. Merci per l'oferiment, acabo de publicar el meu anunci. T'explico, vaig a treballar amb bici per Barcelona, poqueta cosa, uns 5-8 minuts i m'encanta el contra-pedal, porto una Abici amb cadena protegida i pessa una miqueta, vull fer-me una bici urbana però d'aparença retro-pista, estic mirant de fer a Madrid un quadre lleuger o fer "trampa", un quadre de carboni amb formes antigues i pintar-lo ben xul.lo, verd Vespa, i la resta de peces antigues: pedals, rodes mixtes (llantes altes per aguantar el ferm de la ciutat) i fines (goma Swalbe amb sistema contra punxades). Bé, un nou projecte pel qual estic recopilant informació i material. La meva fita és aconseguir una bici maca, lleugera (5-6 kilos), pràctica per ciutat i com no, d'aspecte clàssic. Salut!

    ResponElimina
  6. Enric, les llantes altes es van introduir per aerodinàmica, posteriorment van esdevenir una valuosa superficie per la publicitat de les marques.
    Avui en el fixie es posen perquè son molt visuals, per estètica. Et diran que són més rigides, bla bla... les llantes clàssiques de perfil baix van aguantar tours, giros i vueltas perfectament.
    Neumàtics ben inflats i mirar per es va és l'únic salva-llantassos bàsic.
    5-6 kgs és un bon repte! bona sort!

    ResponElimina
  7. Hola, sóc l'Enric de nou. Gràcies per les notes sobre llantes. Ja porto uns 13 anys donant voltes per Barna amb bici i tens raó, peró amb les meves NH amb buje devanter campi i velosteel al darrera, montades a mà, tant de bó ho pogués fer jo, i amb gomes swalbe, sóc l'home més feliç del mon. Ara amb aquesta nova, igual li dono una oportunitat a la nova linea de pimp garage, alemanys, tenen productes fixed. Salut!

    ResponElimina